sannaviberg.blogg.se -

Senaste dagarna

Postat den: 2014-05-03 @ 12:46:52 | Allmänt | Kommentarer (0)

Har verkligen haft fullt upp det senaste dagarna!
 
- I onsdags var jag först iväg till kiropraktorn i Västerås. Sen var jag även förbi vid min fabror i Sala och kollade på massa små söta killingar, skriver mer om det sen haha. Hämtade upp Vendela på vägen hem och senare på kvällen åkte vi iväg till Norberg för att fira Valborg.

- I torsdags så åkte vi iväg till Erikslund och shoppade, visar i ett enskillt inlägg vad jag köpte senare.

- I fredags kom Patricia hit också så var vi tre hemma hos mig ett tag innan vi åkte hem till Emmelie som hade 18-års fest.

Idag så har jag verkligen inget spceiellt plannerat, tänker bara sitta hemma och kolla på film haha! Några bilder från de senaste dagarna:

 
 

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: