sannaviberg.blogg.se -

6 sep 2014

Postat den: 2014-09-06 @ 14:25:01 | Allmänt | Kommentarer (0)

Har så sjukt mycket plannerat hela tiden så känner att jag börjar bli helt slut i huvudet haha. Minns inte när jag hade en ledig dag sist, jobbar varje dag i veckorna och på helgerna plannerar jag in saker varje dag också. Men hellre det än att ligga hemma instängd på sitt rum varje helg. Idag ska jag iväg och träffa några kompisar jag inte sett på länge så det ska bli jätte kul!  Imorgon ska jag och Patricia iväg och rida lite också så tror vi skulle ta med oss kameran och fota lite så kanske kommer upp lite bilder här imorgon :)

Hade tänkt börja blogga lite oftare också nu, har haft värsta suget för att blogga jätte länge så vi får väl se hur länge det håller i sig den här gången haha.



Jag och Vendela förra helgen♥
 

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: