sannaviberg.blogg.se -

Otur med mina mobiler

Postat den: 2014-05-19 @ 23:30:00 | Allmänt | Kommentarer (0)

Har lyckats ha sönder två mobiler innom en vecka. Tappad min iPhone 5 i ett handfat fyllt med vatten på fredagen när jag var hemma hos Vendela. Så då tog jag min gamla  4 och hade den fram till lördagen helgen efter (alltså 17 maj) men då la den också av så nu har jag varit utan mobil i två dagar vilket varit extremt jobbigt haha. Snacka om att vara beroenda av sin mobil...
Och hur klantigt är det inte då att tappa mobilen i ett handfat från första början, så irriterande... Men den är inne på lagning ialla fall så förhoppningsvis får jag tillbaka den i veckan!
 
Lite kul också när jag var in till han som håller på och fixar min 5a idag också och bah " Aah hej jag var här i måndags med min ena mobil och nu har jag haft sönder min andra också hehehe😅 "
iphone 4/4S vattenskada
 

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: