sannaviberg.blogg.se -

Nytt

Postat den: 2014-05-03 @ 14:59:36 | Allmänt | Kommentarer (0)

Var ju iväg till Erikslund och shoppade lite i torsdags. Hade tänkt köpa ett par jeans och lite torrschampo men sen hittade jag lite andra saker jag vill ha också haha.

Köpte:
Svarta jeans från Carlings
3 st vanliga enfärgade tröjor från Cubus
Svarta shorts från Bikbok, dom är hur sköna som helst verkligen! Kommer bo i dom i sommar!
Ny tygväska från Gina + ett par solglasögon
Torrschampo + borstrengöring från Kicks

Sen fick jag ett mobilskal också haha!

 
 
Har hört många säga att den här borstrengöringen från kicks är jätte bra. Den är inte alls dyr heller så tänkte att jag kunde köpa den och testa för jag hatar verkligen att göra rent mina sminkborstar, det är så långtråkigt...
Hittills så tycker jag den är super bra! Går väldigt snabbt och enkelt men jag känner att jag nog vill tvätta dom med vatten också bara inte lika ofta.

Har också kommit fram till att det här är mitt absoluta favorit torrschampo från Batiste. Har haft den som luktar kokos och den som är för mörkthår också och tycker om dom båda. Men tycker den här är aningen bättre haha.

 
 

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: