sannaviberg.blogg.se -

Fredag!

Postat den: 2014-05-16 @ 10:18:00 | Allmänt | Kommentarer (0)

Tappade lite motivationen till att blogga i nån vecka haha. Har verkligen inte haft någon motivation till att göra något alls på senaste tiden faktiskt... Vill typ bara ta studenten och flytta utomlands och ligga på en strand hela dagarna haha. Men i alla fall, idag har jag bara en lektion som vanligt och vi ska bara ha ett kort prov och sen får vi sluta så jag är förhoppningsvis hemma ganska tidigt.
 
Efter det åker jag ner till Västerås för att gå på bio med några kompisar och det är nästan löjligt hur mycket jag har sett fram emot det här haha. Älskar att gå på bio så hela den här veckan har jag sprungit runt och varit jätte taggad på att gå på bio haha... Filmen vi ska se -
 
 

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: