sannaviberg.blogg.se -

6 maj

Postat den: 2014-05-06 @ 17:22:29 | Allmänt | Kommentarer (0)

Sitter hemma och ska snart skriva klart min redovisning till Svenskan imorgon. Lyckas alltid skjuta upp allt tills sista sekund så nu får jag sitta här på kvällen och göra en powerpoint. Men får skylla mig själv haha. Har inte så mycket kvar ändå så det kommer gå fort.

Just nu sitter jag och lyssnar på Hannas & Maddys podcast om USA och blir så sugen på att åka till USA! Har varit där en gång, till New York, och vill verkligen åka tillbaka. Jag vill åka till så många olika ställen i USA oxå men behöver pengar först haha... Får skaffa mig ett bra jobb efter sommaren och spara massa pengar så jag kan åka iväg och resa haha! Länk till poden
 
Just nu hehe:
 
 

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: