sannaviberg.blogg.se -

38 dagar kvar till Studenten!

Postat den: 2014-05-07 @ 16:10:00 | Allmänt | Kommentarer (0)

Idag är det 38 dagar kvar till jag tar studenten. Helt sjukt egentligen det är ju bara några veckor, det var ju nyss jullov?! Känns nästan lite sorgligt men samtidigt otroligt skönt. Nu börjar man också bli klar med många arbeten och kurser också så nu börjar man verkligen märka av att det inte alls är långt kvar. 
Det värsta med det hela är vad ska jag göra efter sommaren? När alla andra går tillbaka till skolan och jag får sitta hemma och stirra in i väggen. Förhoppningsvis kan jag skaffa mig ett jobb haha, ska ju jobba hela sommare och det känns lite jobbigt men samtidigt skönt att ha lite pengar ifall jag inte får något jobb i höst.

Har köpt massa klänningar att ha på studenten men den jag har plannerat att ha är den här. Den är mycket finare när man har den på sig än vad den är här på bilden haha! Sen mina skor jag förmodligen kommer ha + min studentmössa!

 
 

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: