sannaviberg.blogg.se -

Nationella ponnytävlingar

Postat den: 2014-03-02 @ 22:30:12 | Allmänt | Kommentarer (0)

Var ute istallet idag igen och hjälpte till på ponnytävlingarna. Var speaker i de två första klasserna och det gick bra. Det va super kul att kolla på alla tävlingar men det fick mig verkligen att sakna att träna och tävla. Rider ju fortfarande ganska mycket men det blir ju inte alls samma sak.
Älskar när man är mitt i en tävlingssäsong och har fullt upp med alla träningar och tävlingar. Fast det jag saknar mest är just ponny tävlingarna. Kommer alltid vara en riktig ponny tjej som aldrig riktigt går upp på storhäst. Kanske skaffar mig en d-ponny och tävlar bland storhästar istället haha.
 
Några bilder på mig och Hillary från våran sista tävling:

 
 
 

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: