sannaviberg.blogg.se -

Min helg

Postat den: 2014-03-24 @ 15:47:00 | Allmänt | Kommentarer (0)

Var ju ner till Wilma och Elvria och hälsade på i helgen. Åkte dit på fredag eftermiddag och sen har vi bara varit i stallet massor, åkt iväg på hoppträning med ponnysarna och hennes nya storhäst som var super fin! Första gången jag såg henne också så det var jätte kul. Skrittade ut på lördagen och fixade lite till tävlingen som var på söndagen. Typ halv 11 på lördag kvällen gick vi ut till ridhuset och tänkte plugga men det gick inte sådär jätte bra haha.

På söndagen var vi iväg till Västerås på hopptävling men jag var bara där ett tag för sen hämtade mamma upp mig så åkte vi till Erikslund. Det var också där började må riktigt dåligt så jag sprang runt på Erikslund i stallkläder och såg ut som en zombie för jag hade jätte hög feber och ont i halsen...

Och det är lite så min helg har sett ut haha, som vanlig har jag nästan inga bilder alls förutom massa jätte konstig snnapchat filmer som jag sparat men dom tänker jag inte lägga upp här haha. Men här är iaf några fina bilder från i helgen:


Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: