sannaviberg.blogg.se -

Favoriter från Nelly

Postat den: 2014-03-03 @ 13:31:56 | Allmänt | Kommentarer (0)

Nu när jag inte har någon egen häst längre och köpar massa stallsaker för alla min pengar så kan jag äntligen börja köpa mer kläder. Det är ju inte så att jag har gått i värsta trasorna innan men nu kan jag verkligen lägga ner mer pengar på saker som jag tycker är fina. Kollar hela tiden runt efter alla möjliga typer av kläder. Älskar sånna saker som sticker ut och är lite annorlunda utan att vara för konstiga om ni förstår vad jag menar. Och på senaste tiden har jag varit helt insnöad på  kjolar och klänningar. Det är extra konstigt för jag har ALDRIG varit en sån person som tycker om att ha varken klänningar eller kjolar på mig.

Men i alla fall. Tanken med det här inlägget var att jag ville visa några av mina favorit saker från Nelly.
 




Älskar både de här solglasögonen. De svarta är från River Island och kostar 149.
De färgade är från Nellys eget märke och kostar 99:- De liknar ju de från Ray Ban lite men det är ju perfekt att ha med sig runt på sommar eftersom de är så pass billiga och då behöver man inte oroa sig för att ha sönder dem.
 

Har blivit lite halv besatt av klackskor också. Önskar jag bodde någonstans där det inte va helkonstigt att gå runt i höga klackskor men skulle jag gå runt med det i Fagersta skulle jag känna mig så dum haha.
De här kostar båda 349:-
Länk - Blåa   Beiga
 
Den här tröjan liknar många andra tröjor jag har, en typiskt bra vardagströja som går att para ihop med många andra saker. Skrev ju tidigare att jag snöat in på kjolar. Det här kjolen är en av de olika jag har kollat på.


De här byxorna är en annan sak som jag tycker är super snyggt också. Min mamma höll på att skratta ihjäl sig åt som för hon tyckte det var ur fult, men jag verkligen älskar dom. De måste ju vara hur skönt som helst att gå runt i dom! De kostar 299:- och finns här.

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: