sannaviberg.blogg.se -

Två gamla favorit bilder

Postat den: 2014-03-14 @ 10:26:00 | Allmänt | Kommentarer (0)

På tal om att jag rotde igenom min iPhoto igår så hittade lite andra gamla bilder också. Den här första bilden tycker jag är så fin och vintermysig. Jag älskar vintrarna när dom är sådär fina och kalla med mycket snö (så länge de inte är vinter i 1000 år)  Det är så mysigt att bara rida ut barbacka och galoppera i snön. Just den här bilden kommer jag inte ihåg när den är ifrån, tror vi bara skulle ut och skritta lite så tog Patricias mamma en bild på oss innan vi gick. 


Den här bilden är på mig och en gamal ridskole häst som heter Pippi. Jag red henne i princip varje dag i 1,5 år. Hon var den första hästen jag började tävla ordentligt på och vi hade så otroligt kul tillsammans. Min kompis hittade den här bilden och skickade den till mig i höstas och jag höll nästan på att börja gråta när jag såg den haha för jag har nästan inga bilder alls på mig och Pippi. 


Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: