sannaviberg.blogg.se -

Världens jobbigaste dag

Postat den: 2014-04-23 @ 22:05:00 | Allmänt | Kommentarer (0)

Vet inte varför men hela den här dagen har bara varit jätte seg och jobbig. Hade prov idag också och det gick verkligen skit dåligt, har inte pluggat alls så jag får väl skylla mig själv. Tur i alla fall att jag hade hoppträning på kvällen så åkte ut till stallet och det var väl det enda positiva med hela den här dagen haha. Hoppade för Carina på Aksel och det gick jätte bra men han var lite över pigg i början men när han fick springa av sig lite och lugnade ner sig så gick det mycket bättre. Men ja de var väl de enda jag hade att skriva utan att låta allt för extremt bitter.

Följ mig på Twitter om ni inte redan gör det - sannaviberg

 

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: