sannaviberg.blogg.se -

Min helg

Postat den: 2014-04-07 @ 11:47:42 | Allmänt | Kommentarer (0)

Har haft fullt upp hela helgen för jag har varit i stallet och hjälpt till på dressyrtävlingar. I lördags var jag speaker på förmiddagen och sedan var jag kvar ett tag och kollade på tävlingarna. Igår så var jag skrivare i sista klassen och innan det red jag lite dressyr på Aksel. Red uppe på volten och trodde först att det skulle vara jätte kallt så hade på mig typ 40 tröjor. Men så klart var det jätte soligt så jag höll ju på att dö där uppe. Men han var super fin i alla fall. Red inte så länge eftersom jag skulle ner och hjälpa till på tävlingarna. 


 
Har hand om Aksel nästan varje dag den här veckan så det kommer bli jätte kul. Det var jag länge sedan jag var i stallet så här mycket på en vecka haha. Vet inte hur jag hann med förut med alla träningar, tävlingar och skolsaker.
 
 
 

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: