sannaviberg.blogg.se -

Försvann ett tag

Postat den: 2014-04-21 @ 22:48:19 | Allmänt | Kommentarer (1)

Glömde nästan helt bort att jag hade kvar bloggen haha, har verkligen haft fullt upp på lovet så har verkligen inte haft tid att blogga. Men nu har Patricia tjatat på mig och dessutom fixat till min design lite. Den blev super fint tack världens bästa Pelonie (Hennes nya smeknamn för tillfället).

Men i alla fall, ska ta tag i det här på riktigt nu, vilket jag sagt tusen gånger MEN ska verkligen gör det den här gången. Älskar att gå tillbaka och läsa gamla blogginlägg även fast man oftast skäms över hur och vad man skrev så är det alltid kul att kunna gå tillbaka och läsa. Fast kommer inte blogga sådär överdrivet mycket utan så ofta jag hinner! :)

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Patricia

Wiho, applåd för dig som bloggar👏👏👏

2014-04-22 @ 08:23:04
URL: http://ompatricia.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: