sannaviberg.blogg.se -

Beats by Dr. Dre

Postat den: 2014-04-23 @ 13:03:00 | Allmänt | Kommentarer (0)

Har letat efter ett par over ear hörlurar eller vad det nu heter ett tag nu och tror nog jag har bestämt mig för dom här nu. Tänkte först beställe dom från Frends men läste lite om dom och tydligen är det jätte dåligt ljud i dom. Så funderar på dom här nu istället, alla säger att de har super bra kvalite på både själva hörlurarna och ljudet. Hela grejen med hörlurarna är ju att de ska vara bra ljud, eller det är iaf vad jag tycker.

Det enda jag funderar på nu är om jag ska beställa ett par vita eller rosa haha. De vita är ju lite mer stilrena men jag gillar ju rosa så... Vi får se vilka de blir sen när jag har pengar haha.

 

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: