sannaviberg.blogg.se -

10 April

Postat den: 2014-04-10 @ 22:50:19 | Allmänt | Kommentarer (2)

Börjar med att skriva : GRATTIS PATRICIA som fyller 18 idag!!
 

Idag har varit en ganska lugn och skön dag.
Började dagen med nationella prov i svenska som gick hyfsat bra och jag var klar runt 11 så slutade då så gick hem och bara tog det lugnt i nån timme innan jag åkte ut till stallet. Har ju hand om både Russe och Aksel på torsdagar och i vanliga fall brukar jag ha lite ont om tid haha, men eftersom jag kunde åka ut så tidigt idag behövde jag inte skynda mig så mycket. Red Aksel först och det gick bra, han var lite spänd för det var massa dörrar som blåste, musik och massa fåglar i ridhuset men nötte bara på tills han slappnade av och då blev han jätte fin.
Russe red jag på min lektion och vi jobbade med lite slutor och förvänd galopp och han var också fin. Men han kändes lite trött mot slutet så la in mycket skritt pauser.

 
 




Kommentarer
Postat av: Patricia

WIIIIII TACK!

2014-04-13 @ 10:12:43
Postat av: Patricia

WIIIIII TACK!

2014-04-13 @ 10:12:43
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: