sannaviberg.blogg.se -

5.

Postat den: 2014-03-19 @ 13:09:00 | Allmänt | Kommentarer (0)

Jag kan få för mig jätte konstiga saker ibland. Det kan vara jätte konstiga saker och om jag börjar tänka på det då tror jag verkligen att det är så. Till exempel så fick jag för mig för någon vecka sen att personen som att bakom mig på UF-mässan tänkte klippa av mig håret. (Jag vet jag är as konstig) Så jag satt hela tiden och kände efter så att ingen hade klippt av mitt hår.
 
Jag älskar att sitta och kolla på x-factor audittions och framträdanden på youtube. Och då menar jag dom som är riktigt riktigt bra, kan sitta hur länge som helst och bara kolla igenom hur många som helst. Det slutar alltid med att jag sitter och stor bölar haha.

Jag har blivit beroende av Tumblr! Jag kan sitta i timmar och bara kollar runt på olika Tumblrs och uppdatera min egen -> sannaandrea.tumblr.com De är verkligen hur kul som helst och jag kan sitta och skratta så jag gråter åt vissa saker haha.

Jag SKA flytta utomlands när jag tagit studenten. Vi vill verkligenverkligenverkligen flytta till Australien eller USA, eller kanske nått annorlunda land som typ Singapore. Får flytta runt och bo några veckor i flera olika länder haha.

Efter i lördags vill jag färga håret rött! Jag älskade verkligen att ha rött hår och alla jag pratade med sa att jag passade otroligt bra i det! Men jag tror nog inte att jag kommer färga det så för jag skulle aldrig orka färga utväxten hela tiden + att de sliter ju ganska mycket. Men vi får se hur jag gör ;)
 
 

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: