sannaviberg.blogg.se -

💁

Postat den: 2014-04-22 @ 12:51:27 | AllmÀnt | Kommentarer (0)

Va hem i tvÄ sek och Ät lite lunch och bytte om innan jag ska skynda ivÀg till kiropraktorn i VÀsterÄs. Efter det ska jag och Vendela ivÀg till glada hÀsten och kolla lite. Det Àr seriöst min absoluta favorit affÀr i hela VÀsterÄs, det Àr sÄ mysigt dÀr inne och jag hittar alltid 1000 olika saker jag vill ha haha.

Hittade en B&J i frysen ocksÄ nÀr jag kom hem ocksÄ och blev sÄ sjukt sugen pÄ glass sÄ tog den. Tror det Àr min brors sÄ nu kommer han sÀkert bli sur pÄ mig haha. Nej men jag kan verkligen inte Àta mycket Ben & Jerry glass, nÄgra skedar sen tycker jag att det nÀstan blir för mycket.  Men nu mÄste jag skynda mig ivÀg sÄ jag inte blir sen haha.

 

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: