sannaviberg.blogg.se -

Visste ni att...?

Postat den: 2013-09-24 @ 20:40:32 | Allmänt | Kommentarer (0)

* Jag har gått på gymnastik, golf, fotboll, bandy och spelat tvärflöjt i 6 år haha.

* Första gången jag ramlade av släpades jag efter hästen runt ridhuset i galopp och efter det blev jag rädd och slutade rida i två år. (jag var 5 år, började igen när jag var 7)

* Just nu bor jag helt ensam hemma i vårt stora läskiga hus för min mamma är på Island haha.

* Jag gör alltid as konstiga grejer och fula miner på kort så mina kompisar har jämt as fula bilder på mig haha...

* Jag har jätte lätt för att gråta , fast det är aldrig till sånt som hände ri mitt liv utan det kan vara till filmer och saker som händer för anda. När min kompis fick en bil av sina föräldrar i 18 present så grinade jag som en lite bebis haha.

 



Några av alla mongo bilder på mig, men hade inte så många på den är datan så dom här är ganska "normala", det finns ju mycket värre haha!
 

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: