sannaviberg.blogg.se -

VAMPIRE DIARIES BÖRJAR PÅ TORSDAG!

Postat den: 2013-09-30 @ 21:16:28 | Allmänt | Kommentarer (3)

Ni kan nog inte förstå hur mycket jag har längtat efter det här! Jag ska börja kolla om från början så att hela 5an hinner gå så jag kan kolla i sträck sen. Eller börjar nog kolla vid säsong två för ettan har jag sett så många gånger. Allt kommer också va så annorlunda i 5an känns det som, jag har kollat på lite "spoilers" och bilder och jag har verkligen gått och längtat varje dag haha.

Men jag fattar inte det här med den nya serien "The Originals" för betyder det att Klaus, Eelijah och alla dom inte längre kommer vara med i Vampire Diaries? Nån som vet ? Jag tycker ju att Klaus och Caroline ska bli tillsamans och Stefan och Elena måste bli tillsammans igen! Gud jag låter som världens tönt haha!

Nån av er som kollar på Vampire Diaries ?

UntitledI swear we'll never die. | via TumblrKatherineKari Ma | via FacebookVampire diariesvampire diariessevgililer | TumblrSteferine Klaroline <33 | via TumblrKlaroline <33 | via Tumblr

The Vampire Diaries٠ ๋· мσmєηts ٠ ๋· | via Facebook

Kommentarer
Postat av: Emma Karlsson

Va gör det? Vilken kanal och tid? Älskar den serien!

Svar: Jag med!!:D Alltså det börjar i USA då så man får kolla på olika sidor på datan, i sverige börjar det inte för ens om några veckor:/
Sanna Viberg

2013-10-01 @ 16:17:47
URL: http://emmakarlssonz.blogg.se
Postat av: Emma Karlsson

Segt :/

2013-10-01 @ 16:28:54
URL: http://emmakarlssonz.blogg.se
Postat av: Bella

Nahe du det ska vara Damon och Elena! ;)
Stefan är ju så självisk...

Svar: neeeee vaaa de är han ju verkligen inte haha xd dom passar så bra tsm och det var dom från första början så dom hör lixom ihop haha ;)
Sanna Viberg

2013-10-01 @ 20:13:52
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: