sannaviberg.blogg.se -

Little mix - Move

Postat den: 2013-09-30 @ 17:52:00 | Allmänt | Kommentarer (1)

Jag älskar Little Mix! Dom är så sjukt roliga så jag kan sitta i flera timmar och kolla på sånna "funny moments" på youtube. Känner att den meningen vart jätte konstig men ni fattar vad jag menar haha. Idag släppte de ju sin låt Move och jag älskar den! Har suttit och lyssnat på den hela dagen och den blir bara bättre och bättre. Den är ju lite annorlund men jag gillar den verkligen!

Vad tycker ni om låten? :D


Kommentarer
Postat av: Hilda

Haha, skönt att veta att det inte är bara jag som sitter och tittar på "funny moments"! :D Tycker också låten blir bättre ju mer man lyssnar på den, och gillar deras musikvideo till den också! :)

2013-10-31 @ 22:16:15
URL: http://hildassvensson.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: