sannaviberg.blogg.se -

Resultat Sundby

Postat den: 2013-10-14 @ 12:50:37 | Allmänt | Kommentarer (1)

Tävlade i Sundby igår och det gick jätte bra. Hon var ganska fin på framridningen och lyssnade bra. Hon trampade inte på riktigt ordentligt så gjorde lite tempoväxlingar och övergångar så hon kom igång lite mer. När vi sen kom in i ridhuset blev hon jätte spänd och ville inte alls gå ut på spåret eller i hörnen haha. Så hon var ganska spänd genom hela programmet så hon gick ju inte riktigt så bra som hon kan men jag är nöjd ändå. Vi red FEI inledande och fick ihop 63% och kom en utanför plasering och det skillde bara några hundradelar mellan mig och 3an :)

Patricia var med och fotade också så här är några av bilderna, laddar upp fler senare :

 

Kommentarer
Postat av: EMILY

Jag blev jätte ledsen för att jag inte kunde komma och kolla ! Jag rider på den ridskolan och gillar dig och Patricia jätte mycket ! Och skulle jätte gärna vilja träffa er! Åååhhhh varför just då 😭😭😭

Svar: jaha men va synd :( Nån annan gång kanske :D
Sanna Viberg

2013-10-14 @ 21:31:24
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: