sannaviberg.blogg.se -

Färga håret?

Postat den: 2013-10-29 @ 13:48:30 | Allmänt | Kommentarer (1)

Jag har gått och tänkt jätte mycket på att färga mitt hår. Inte hela håret då utan bara göra slingor för jag vill inte slita på det för mycket, plus att jag ändrar mig alltid jätte fort och det är ju lättare att ändra tillbaka om det bara är slingor haha. Sen är mitt hår välldigt bra oxå för slingor gör verkligen jätte stor skillnad. Gör jag några mörkare slingor då blir hela mitt hår JÄTTE mycket mörkare och tvärt om. Nu har jag ju färgat välldigt mycket ljusa slingor varje gång så mitt hår är ju nästan blont på topparna om man jämför med mitt naturliga.

Jag skulle vilja färga det lite mer mörkbrunt, lite mer som mitt naturliga hår för jag börjar tröttna lite på den ljusa färgen för jag har verkligen haft den hur länge som helst. Men samtidigt skulle jag vilja färga topparna lite ljusare, men inte som ombre men lite åt det hållet så det fortfarande ser ganska naturligt ut.

Det här är så irriterande jag har ingen aning om vad jag ska göra haha....

 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu när du inte har Hillary rider du någon annan häst? Eller har du slutat

2013-11-03 @ 19:54:04
URL: http://hannastrm.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: