sannaviberg.blogg.se -

29 maj

Postat den: 2014-05-29 @ 00:08:00 | Allmänt | Kommentarer (0)

Gud vad det här året går fort... Tar lixom studenten om 2 veckor helt sjukt... Idag har jag inte gjort något vettigt alls, var till skolan i två timmar för lite matte och svenska. Senare var jag iväg till Atlas Copco för en kort utbildning eftersom jag ska jobba där i sommar, men annars har jag bara tagit det ganska lugnt. Kollat på alldelles för mycket serier de senaste dagarna så är helt seg i huvet haha.

Kom att tänka på Wilma helt random nu också, en lite creepy sak som hände för någon dag sen var att jag satt och tänkte på att vi inte hade pratat i telefon på länge. 10 sek senare ringer hon och det första hon säger är "Jag drömde om dig inatt, jag drömde att vi inte pratat på länge och så jag ringde till dig och då var du jätte sur på mig och ville typ inte va min kompis längre"  jag bah haha creepy jag satt precis och tänkte på att vi inte pratat på länge haha.


Jag och wilma för några veckor sen
 
 
 
 

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: