sannaviberg.blogg.se -

Nytt

Postat den: 2014-03-24 @ 16:21:34 | Allmänt | Kommentarer (0)

Fick hem massa saker igår. Några av sakerna har jag beställt från Nelly, maskaran och torrschampot köpte jag igår och sen är några saker från Sephora i New York som min pappa köpt till mig.


Naked 3 från Urban Decay : 334:-
Jag har velat ha den här så länge nu och äntligen har jag den!! Längtar tills jag för använda den men såklart blev jag sjuk på en gång... Älskar alla fägerna verkligen och super bra att man fick med en borste för behövde verkligen en till ögonskugge borste!

 
Foundation 475:-  och Full Flawless face borste 199 :- från Bare Minerals :
Har redan båda men min gamla foundation håller på att ta slut och jag ville ha en till borsta för jag älskar den verkligen!


Stay-Matte Sheer Pressed Powder från CLINIQUE : 299:-
Det här är mitt absoluta favorit puder någonsin! Det är typ det enda jag använder. 


Colcealer från Make Up Store 213:-


Torrschampo från Batiste 69:- och sen hårinpackning som jag inte vet exakt vilket märke det är haha.


Maskara från Max Factor 170:- och läppbalsam från Nyx för 54:-
Maskaran är min favorit maskar och kan typ inte använda någon annan haha! Läppbalsamet ser ut att vara brunt och jag vart typ jätte besviken när jag fick det för jag ville ha ett hudfärgat. Men det är jätte fint på och blir inte alls brunt haha.


Sen beställde jag också en tröja, ett par byxor och ett par solglasögon från Nelly. Lite mer typ myskläder och ett bar billiga skriglasögon som man inte behöver vara rädd om. Min mamma hatade byxorna först men nu börjar hon faktiskt gilla dom mer och mer. Jag älskar dom! De är hur sköna som helst men vet inte än om jag tänker använda dom bland folk elr bara hemma haha.

 

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: