sannaviberg.blogg.se -

Tävlingar hela dagen!

Postat den: 2013-09-29 @ 22:52:00 | Allmänt | Kommentarer (0)

Hej förlåt för den dåliga uppdateringen men Wilma har varit här och hällsat på så jag kände inte riktigt för att sätta mig ner och sitta vid datan när hon var här. Sen har jag även varit iväg och tävlat idag och det gick super bra men skriver ett inlägg om det imorgon när jag inte är helt slut. Åkte till tävlingen i Täby kl 12 och åkte hem kl 6. På vägen hem hamnade vi i väldens bilkö för de hade varit två olyckor i Västerås så jag var inte hmma förens 9 ungefär så jag är verkligen helt slut.  Men tänkte i alla fall slänga in ett litet snabt inlägg här idag så skriver jag mer imorn när jag laddat in alla bilder och filmer i datan! :)

 

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: