sannaviberg.blogg.se -

Nytt

Postat den: 2014-05-12 @ 18:45:00 | Allmänt | Kommentarer (0)

Fick hem lite nytt smink idag som jag beställde förra veckan från feelunique.com.
 
 
 
De första jag fick hem var en rouge elr blush eller vad man nu säger på svenska. Har kollat på för mycket youtube haha.  Det var iaf Benefits Coralista som är lite corall-rosa färgad och hur fin som helst! Corall är min favorit färg och jag verkligen älskar den här! Förpackningen är också hur fin som helst haha!

 
Sen köpte jag även en Pore fessional från Benefit som är en primer. Jag har hört jätte många säga massvis med bra saker om den så jag ville köpa den och testa.
Köpte också Pore fessional agen zero shine som är ett puder som motvärkar glansig och oljig hy och den har jag redan testat och tycker att den funkar super bra!
 
 
 
 

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: