sannaviberg.blogg.se -

Saknar att tävla div 3

Postat den: 2013-09-26 @ 21:29:00 | Allmänt | Kommentarer (0)

Saknar verkligen tiden när man red div 3 och div 2. Det var hur kul som helst och vi var jätte många som red lag då så vi hade ju två lag så vi åkte ju alltid minst 8 ekipage och tävlade. Vet inte varför men det var bara så otroligt kul och alla hejade på varrandra och man hade hur kul som helst mellan alla klasser. Det är minnen man kommer ha med sig för resten av livet. Jag lyckades ju också alltid göra massa pinsamma/konstiga saker på alla tävlingar haha. Jag kan skriva ihop lite olika inlägg med roliga tävlings minnen för jag har verkligen MASSOR jag skulle kunna skriva om. Ett av de absolut bästa tävlinga minnena jag har är när vi vann hela div 3 i hoppning 2009. Då hade jag haft Hillary i ett halv år och jag minns verkligen hur glad jag var efter den prisutdelningen!

Lite blandade bilder från olika lag tävlingar:

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/163107_155874547794082_2058175_n.jpg

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: