sannaviberg.blogg.se -

Keeping up with the Kardashians

Postat den: 2013-09-24 @ 19:25:00 | Allmänt | Kommentarer (1)

Jag har börjat kolla på Keeping up with the Kardashians och jag tycker de är så kul! Fatta coolt att vara en i deras familj, såg nått avsnitt när Kendall och Kylie tog ett privat plan till Las Vegas för Kendall skulle tatuera sig utan att hennes föräldrar skulle få reda på det. Det är ju helt sjukt egentligen. Alla i deras familj är så sköna också, önskar att jag hade så många syskon och att min familj var svin rik haha. Håller på att kolla om från första säsongen just nu och har redan kollat igenom fler avsnitt idag för jag är hemma och är sjuk :(

http://images4.fanpop.com/image/photos/22500000/-Keeping-up-with-the-Kardashians-Season-6-Promotional-Photoshoot-kim-kardashian-22538578-1280-1024.jpg

Kommentarer
Postat av: Matilda Scander

Vart kan man se de? :)

2013-09-25 @ 14:40:39
URL: http://matildascander.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: