sannaviberg.blogg.se -

Idag:

Postat den: 2013-10-15 @ 21:39:00 | Allmänt | Kommentarer (0)

Var ute och gick med Hillary idag och jag har ju lite problem med mina fötter så helt plötsligt kan jag få jätte ont i mina fötter och det fick jag precis då. Så jag tänkte att jag kunde hoppa upp på Hillary en liten bit, hon är verkligen hur snäll som helst i skogen och jag hade ju bara grimma och grimskaft men jag har ridit ut i grimma förut så jag tänkte inte så mykcet på det utan hoppade upp och red vidare. När jag hade ridit en bit och krider runt ett hörn så kollar jag till höger och hinner precis se ett rådjur som var kanske två m ifrån oss. Den gör värsta hoppet och kasstar sig runt och springer iväg i full fart innan jag ens hinner reagera. Där sitter lixom jag på min lilla ponny i bara grimma och grimskaft hon hade ju kunnat dragit i fullfart och jag hade flugit som en vante men hon hoppade bara till lite gran och sen stog hon helt lugnt haha.

 
 

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: