sannaviberg.blogg.se -

Hillary har flyttat!

Postat den: 2013-10-21 @ 11:57:44 | Allmänt | Kommentarer (0)

Jag har inte velat skriva något om det här tidigare för jag ville vänta tills allt var klart osv. Men i torsdags åkte jag och mamma iväg till Enköping där Hillary veterinärbesiktades och gick igenom helt utan anmärkningar och efter det så skrev vi på alla papper så nu bor Hillary i Enköping hos en jätte gullig tjej som heter Elsa!:)

Det var nog det absolut jobbigaste jag har gjort i hela mitt liv och jag saknar henne otroligt mycket. Jag har vart i stallet hos Hillary varje dag i nästan 5 år så det känns ju lite tomt nu. Men det känns samtidigt otroligt bra för jag vet att Hillary kommer få det super bra! Vi har ju haft några tjejer hos oss som har provridit Hillary men man såg tydligt att hon trivdes bäst med Elsa så det var Hillary som fick välja helt enkelt, och dom passade verkligen tillsammans! Det är nog en av anledningarna till att allt det här inte blev lika jobbigt som jag trodde att det skulle bli för hon hamnade hos en sån bra familj. Vi fick en bild igår från när dom red lite på ridbanan och det såg jätte bra ut :D


 




Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: